امروز تولد ی اونی خوشمل مهربونه ک هم اسمم عه^0^

تولد ی اونی عاقل جدی ولیییییی کیووتتت*-*

تولد اون سبا عه@-@

عشق منهه ماینهه

 

اونی دقیقا یادمه 13 تیر 1400 وبتو از تو وب آیسا پیدا کردم بعد اومدم وبت دقیقا ساعت 13:13 دیقه اولین کامنتمو تو وبت دادم و واس اسکیز عر زدمTT

 

اونجا بود ک باهم آشنا شدیم بعد تو بهم گفتی کوکا چون بایسم هان بود.‌..

نمیدونی وقتی بم گفتی کوکا چقد ذوق کردممم TT - TT

بعد اون هر روز میومدم وبت و حالتو میپرسیدم اولاش یکم معذب بودم ولی الان راحتم:>

خیلی خوشحال شدم ک با همچین شخص مهربونی آشنا شدم و الان خیلی خوشحالم ک اونیمییی*-*

 

اونی میدونی ک کوکات خیلی دوست داره مگه ن؟

حتی بیشتر از چیزی ک فکرشو بکنی دوست دارمم._.

تولدت مبارک کیوت ترین اونی دنیااا😍😍💙💜

ایشالا 9876543210 سال کنار خودم زنده باشی*.*

حالا بریم سراغ کادو ها :

 

 

 

 

ببخشید نتونستم از این بگزرم._.XD

 

 

 

ببخشید اگه کادوهات کمن:(

 

بهرحال تولدت چوکاهههه