اینو بدین

 


 

🐯✨🧁💜لاو یو هلی

 

ج : لاو یو تو یویی*-*

 

هلی یه دختر پایه و باحاله... من خیلی دوست دارم ابجی*-*💛

 

ج : آجی فدات شهه*^*💜

 

هلی خشگله...کوشولوی منه خیلی کوشولعه نیناش ناش خوداعظ

 

ج : ای جانمم عرررررT^T

 

هلی آجی یا دایی... بوص رو صورتت عمر دایی :) خیلی دوست دارم ...

 

ج : بوس یک دایی منمم دوست دارممممTT💕

 

لاو یو دوناتم♡

 

ج : لاو یو تو پیتزام🍕💜

 

عام لاو یو هلی*-*💙

 

ج : آی لاووو یوو تو کیوتممم😍💋

 

عاشقشم *-* عشق اونیشهههههه *-* پرنسسم *-* 💙

 

ج : منم عاشقتممم اونیی توعم عشق دونسنگتی*-*

ملکه مممTT

 

دوست دارمم خواهرییییی

 

ج : منم دوست دارم اجی کیوتم💜

 

دوست دارم دخملی❤❤✨

 

ج : منم دوست دارم اوما آینازم*-*💕💕

 

خیلی میدوسمت و خوشحالم بات اشنا شدم بوس رو لپت💚🐰

 

ج : منم میدوسمت دیجیگجث عرررر بوس بکک💋💋💋

 

خیلی میدوستمت

 

ج : من بیشتر تر میدوستمت&-&

 

انجام دادنش----

 

ج : جواب دادنش----

 

آی لاو یو سوسوسوووووماچ مای کیوت آنساناااااااس کلی بوس بهت مراقب خودتم باش ی عالمهههه /(._.)\ 👉🏻 اینگد

 

ج : عرررر یحیکجثمثچثثثج منممم خییلییی دوست دارمم ژوزوی خوشگلممممم😍😍😘😘💜💜💜

 

:")💙

 

ج : *-*💜

 

هلی تو قلم جا داری اونی خیلی دوست دارم بوس رو لپت ماچ💋

 

ج : توعم تو قلب من جا داری لاو*-*

بوس بک😘

 

هعیییی دلم میخواد باهات دوست شم ولی نمیدونم چی کنم..:|

 

ج : جاست بیا زیر این پست کامنت بده آشنا سیم من میخام بدونم کی ای*-*

 

عاشقتم هلی کوشولوی منن موش هان لاور مننننننن

 

ج : منم عاشقتمممم عرررررTT💜💜

 

#-# لاو یووو

 

ج : لاو یو تو*-*