آیدل مح اگ گفتین کیه؟

خیلی ضایعس بیشترتون میدونین چون من عاشقشم:|

بل بل درس حدس زدین جیسونگههه*-*

 

D-1

آیدولت با عینک

هارتمممممم:"

 

D-2

لبخند آیدولت

مگه لبخندی ع این قشنگ تر داریم؟ :")

 

D-3

آیدولت درحال خوردن نوشیدنی

قسم میخورم این بشر کیوت ترین پسر دنیاس:"

 

D-4

آیدولت با لباس مشکی

ببینین بچم چ خوشتیپ و خوش استایله♡~♡

 

D-5

عکس آیدولت قبل از دبیو

بچم همیشه خوشگل بیده*-*

 

D-6

آیدولت با دوستاش

نمد فوتوشاپه یا واقعی/:

نیافتم دگ:|

 

D-7

آیدولت با لباس آبی

ای جانممم💖

 

D-8

سلفی از آیدولت

وای عررررررررر😭😭😭😭💖💖

+ سلفی خوشگل زیاد داره ولی این بدجور دامو برد😭😍

 

D-9

آیدولت با صورت کیوت

*و منی ک این وسط دارم جون میدم*

 

D-10

آیدولت با کلاه

چرا همیشه انقدر کیوته؟ :"

 

D-11

آیدولت تو رادیو شو

کیوتیییی*-*

 

D-12

آیدولت با حیوون خونگیش

یافت نشد!

+ فک کنم جیسونگ حیوون خونگی نداره پینترست و گوگلو زیر و رو کردم چیزی پیدا نشد/:

 

D-13

آیدولت با خنده

گااد چرا انقد خوشگل میخنده؟ :")

 

D-14

آیدولت با حیوونا

اوخوداا سنجابکمTT~TT

 

D-15

مدل موی مورد علاقه ت از آیدولت

لازمه بگم واس موهای آبی رنگش میمیرم؟

 

D-16

گیف مورد علاقت از آیدولت

جرررر خوداا لپاشووو کیوووتتتت😂😂😂😭😭💕💕

 

D-17

آیدولت تو هواپیما

عکس تکی تو هواپیما ازش پیدا نکردم برای همین با جونگینی گزاشتم*-*

 

D-18

آیدولت با فناش

یافت نشد!

 

D-19

آیدولت تو ماشین

تکی پیدا نکردم

 

D-20

آیدولت در حال کتاب خوندن

یافت نشد!

+ فک کنم بچم مث خودم اصن کتاب نمیخونه:|

 

D-21

آیدولت درحال رقصیدن

هبقحقحنیحطنزحیک هققققTT~TT

 

D-22

هات ترین عکس آیدولت

چشاتونو درویش کنیننن کاثافتااا=.=

هیز مایننن😭😭😭😭😭😭

 

D-23

ادیت ویدیو / عکس مورد علاقت از آیدولت

من میتونم ساعت ها ب این عکس زل بزنم و گریه کنم:"

 

D-24

آیدولت بدون میکاپ

حتی بدون میکاپم خوشگله:")

 

D-25

آیدولت درحال خوندن

*اشک:"

 

D-26

آیدولت درحال گریه کردن

یافت نشد!

 

D-27

مود ترین عکس آیدولت

این منم وقتی میخام سیب زمینی سرخ کرده بدزدم😂😂

 

D-28

آیدولت درحال خوردن

اقا قبول نییی این دیگع مرز کیوتی هم رد کردههTT

 

D-29

عکس آیدولت با کسی که شیپش میکنی

این دوتا ماینن بایTT

 

D-30

چهار تا عکس موردعلاقت از آیدولت

سنجاب هات ندیده بودید؟

حالا ببینید:|

وای این خیلی کیوته بکگراند واتمم هسTT

خییمثچطسگزد زیجثنق عررررررررر

این عکسهه هیچوخ واسم قدیمی نمیشه خیلی دوسش دارمممم*-*

 

منبع : کلیک