خب اینم چالشیه ک دیشب پستشو گذاشتم.-.

راستش اصن بنظرم شبیه چالش نبود و فقط چند تا سواله صو اسمشو گزاشتم "شاید یه چالش"

من ک میدونم هیچکی شرکت نمیکنه ولی نمد چرا گزاشتم/:

 

کلا هم 10 تا سواله^-^

 

1 اگه بتونی یکی از بیانیا رو تو واقعیت ببینی کدومو انتخاب میکنی؟

 

2 ب کدوم یکی از بیانیا خیلی وابسته ای؟

 

3 بهترین خاطره ای ک تو بیان داشتی؟

 

4 تو بیان از کی بدت میاد / خوشت‌ نمیاد؟

 

5 تا حالا شده از اینکه اومدی بیان پشیمون شی؟

 

6 اولین کسی ک تو بیان باهاش آشنا شدی؟

 

7 اگه میتونستی خیلی راحت از بیان دل بکنی و بری اینکارو میکردی یا میموندی؟

 

8  تو بیان ب کی / کیا خیلی وابسته ای؟

 

9 بیان و کاربراش رو ب چی تشبیه میکنی؟

 

10 چ چیزی تو رو یاد بیان میندازه؟

 

 

خوشحال میشم شرکت کنین:>

 

اینا جوابای خودمن :

 

1 سانا و آنیسا و آنام:>

 

2 خیلیا خیلی زیادن:|

 

3 ساتا ی بار پست گزاش گف بیاین تو کامنتا بحرفیم بعد نغمه و ریتا کلی خل و چل بازی دراوردن منم ع خنده روده بر شده بودم و همینطور دیشب درسا رید ب قالبش بخاطر راهنمایی چرت من بعد کلی خندیدیم😹👈👉

 

4 دو نفرن نمیتونم بگم😶

 

5 نه اصا و ابدا

 

6 عسل*-*

 

7 ناح

 

8 ب تمام دوستام^-^

 

9 ب ی شهر ک وبای ما خونه هامونن و دکور و رنگ خونا هامونم مث وبامونن خونه من بنفشه و دکورش جیسونگه@-@

سانا هم معماره و میاد دکور خونه هامونو درس میکنهXD

 

10 من ک بیس چارساعته تو بیانم همه چی منو یاد اینجا میندازه:|