خب خب این پست و این متن برای یکی از بهترین دوستای بیانیم عسله*.*

عسل یادمه اولین باری ک بات حرف زدم تیر پارسال بود و خب اولین دوست مجازیم / بیانیم بودی میدونم اون اوایل خیلی تو فنسایت توایس اذیتت میکردم و رو مخ بودم (همینطور آیرینو ک اون بحثش جداس:|~) خیلی ممنون ک تحملم کردی*-*💙
اوایل همش فک میکردم ازم بدت میاد چون خیلی رو مخ بودم ._. (وقتی ب کارای اون موقعم فک میکنم دلم میخاد خودمو از ساختمون پرت کنم پایین -_-)
ولی بعدش کم کم باهات صمیمی شدم و خب خیلی خوب بود چون همیشه دوس داشتم بات صمیمی باشم*-*
الانم جزو بهترین دوستای بیانیمی
تو یکی از دلایلی بودی ک من استی شدم و بخاطرش ازت خیییییلیییییی خییییلیییی ممنونممممم@-@
تا جاییم ک یادمه هرموقع ب هم میرسیدیم درمورد اسکیز میحرفیدیمXD
حرف زدن باهات حس خوبی بم میده نمیدونم چرا:"/

خیلی خوشحالم ک باهات آشنا شدم عسلی❤️

حالا این حرفا رو ولشش
عسلللل امروززز تولدتههههههههه جیخخخخ عررررررر ث جپثهرچچثحهلثح۶چثدپحثعرثخعر تولد تولد تولدتت چوکاههههه تثحصنیمسچصمسازخثنیحثوصخص۸ثتثهطهثاشحتط

خب حالا کمی آدم باشیم^^

عسلی مرسی ک ب زندگی من و خیلیای دیگه اومدی و باعث شدی خوشحال باشیم
میدونم تو خیلی سختی میکشی ولی ازت میخام تو روز تولدت هیچوخ تسلیم نشو برای چیزی ک میخای بجنگ و هروخ خاستی میتونی رو کمک منم حساب کنی:)❤️

تمام چیزی ک میخام بگم اینه ک تولدت‌ مبارک شیرین ترین عسل دنیا*-----*
ی سال بزرگتر شده ولی مث بچه ها کوشولو و کیوتی*-*
هیچوخ بزرگ نشووو همینطوریی یوت بمموووونننن^0^

ایشالا هزاران سال کنار خودم عمر کنی^-^XD

و اینکه امروز روز تولدته حق نداری ناراحت باشییاااا باید بخندیی وگرنه با چوبم میام=-=🔪

 

(این تبریک از طرف خودم ، باران ، روبی ، اونی شوکو و... خیلیای دیگه بود*-*)

 

حالا بریم سراغ کادو های منو بقیه*-*

 

: Me

 

: Shoco

 

Click

 

: Kiki

 

Click

 

Me

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

: Rozhina

 

عسل شیییییی

اعم اهم..اول از همه بگم من اصن نمیشناسمت :")😂  ولی تولدامون توی یه روزه و این خیلی جالبه..نیست ؟!

به هرحال. تولدت کلی مبارک :)))

امیدوارم به تک تک ارزوهات برسی و همیشه خوشحال باشی. هپی مپی تفلددددد 🥺❤❤❤

 

عسلی هلو 

نمیشناسمت اما مطمئنم خیلی شیرینی مثل عسل :)

همونطور که من آجی هلی رو دوست دارم تو رو هم دوست دارم :)

امیدوارم زندگی خوبی داشته باشی

لاو یو :)

تولدت مبارک شیرینم :)

 

 

+ میخام ی تشکری هم بکنم از روژی (واسه قالب) و روبی ، لیلی ، اونی آنیما ، آنیسم ، اونی شوکو و همه کسایی ک کمکم کردن و بهم ایده دادن*------*