100 روز از وقتی اومدم بیان میگذره

 

انگار همین دیروز بود

تو بیان با خیلیا ک خییییلیییی هم دوسشون دارم آشنا شدم:)

عسلی

میناری خوشملم ایرینی:)

کریستال اونی

پری ک مث خاهرم عه*-*

اوما دنیا

دنیا (این اون دنیا نیس ادمین وب اورگلو رو میگم)

سارینا خرگوشیم

سانا جونیم

اپا ترانه م

پریسا

آنیتا

زهرا اونی*-*

زهرا (شکلات کیوت آنی رو میگم:/)

آجی یاسی

لیلی آجی شیطونم

آلاله جونیم

آنیسا

جیوو

بیبی کیوتممم

نازی

لیزا

کارن

هپی ک کلی مسخره بازی در اوردیم😂

جوجوی خوشملم آنی (مال خودمی حرف نباشه:|)

دیانا اونی

ثنا جرررررررر😂😂😂

ایمی اونی مهربونم

ایلین

باران

پارمین

هلیا(خودمو نمیگم این یکی دیگه ست:/)

جنی

یگانه

النا (شوور سابق اومام رو نمیگمااا یکی دیگه ست)

اومابزرگ طناز

مهدیس

اونی ریتا

چیچو

لیلین

لینا

مینی

یاسی(یکی دیگ:/)

یاسی (اینم یکی دیگه ست)

الی

نوشمک

لونا

سکینه منحرف بیان🔥 (مدیونین فک کنین اسمشو یادم نی:/)

اوما آینازمم*-*

بلا

کالیکو

دارک کویین

آریانا

ریحون (شاید نشناسیم ولی من میشناسمت)

لیندا

ساکورا

تیلدا

 

و همهههه بیانیا:)

ممنون ک همراهم بودید و حمایتم کردید دوستون دارم همتونو:)))))

شاید کسایی ک بالا نوشتم نشناسنم یا فقط یکی دوبار باهاشون حرف زده باشم ولی همه تونو میدوستمممم

 

100 روزگی اکانتم شولوولولولولولولولولولولولو💙💙💙💛💛💛💜💜💟💚💚💚💚💗💗💝💝❤❤❤❤💗💗💗💗💗💖💓💕💕💓💛💜💓💚💚💌💌❣💟💟💞❤💘💘💋👄👄💫💫💫💫💫🎊🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉🎉

 

حالا قررررررررررر

😍

👗

👠

حالا دستتتتت

😍

👏

👗

👠

عررررررررررر😂😂😂😂

وایی چقد مستم من واای چقد مستم من😐😂😂😂😂😂👏👏👏👏

لا یوووووو ااااااااللللللللل😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

 

پ.ن. : وای بحالتون کامنت ندین چند ساعت فکریدم تا کسی تو لیست از قلم نیوفته:"