خب نم از کجا شروع کنم خو...

ولی فک نکنم این پست سر و ته داشته باشه...

عامم.. امروز تولد ی پسره..

ب چشم بعضیا ی پسره یا شاید ی خاننده شایدم ی انسان هوم؟...

 

ولی اون واسه من زندگیه:")

اون ی امید واسه استیاس

یکی ک انقد خل و چل بازی درمیاره ک از خنده جر بخوری!

کسی ک همیشه جو گروه رو عوض میکنه:")

کسی ک نگران اعضاس و مراقبشونه!

کسی ک از رقصیدن بدش میومد ولی بخاطر رویاش تلاش کرد بهش عادت کنه..

 

تولد هان جیسونگه:")

عشق منTT - TT

 

هی! کوکای کیوت امروز 21 سالت میشه هااا

ولی برای من هرچقدرم ک ازم بزرگتر باشی و هرچند سالت باشه ی نینی سنجاب کیوتی*-----*

میدونستی دیدنت و دس زدن ب اون لپای نرمت یکی از دلایلیه بخاطرش زندگی میکنم؟ TT

 

میدونستی چقد دوست دارم؟

نمیتونم بگم چقد دوست دارم چون هیچ کلمه ای تو دیکشنری نیس ک بتونه قدری ک دوست دارمو بیان کنه!

 

لطفا زیاد ب خودت سخت نگیر

خودتو اذیت نکن

لازم نیس ب خودت برای ی کار خوب برامون آسیب بزنی..

اشکالی نداره اگه نتونستی

اشکالی نداره اگه اشتباه کردی

ما هممون انسانیم و اشتباه میکنیم...

هر چیزی هم ک بشه تو کوکای کیوت استیایی مگه ن؟

 

مراقب خودت باش..

خوب غذا بخور..

خوب از خودت مواظبت کن..

یادت باشه هیچی ارزش از دس دادن سلامتیتو نداره...

 

 

تمام چیزی ک میخام بگم اینه ک مراقب خودت باش فقط همین🙂

 

تولدتم هزار بارر چوکاههههه🎉🎉🎉🎊🎊🎊🎊

ایشالا 98765432198765432100 سال کنار اسکیز و استیز باشی دلیل خنده کلی استی بشی:")💙💜

 

+ لپام سرخ شدTT...فاک..افق کجاس؟

++خو گمبرو دیه بسته انقد نازتو کشیدم و قربون صدقه ت رفتم=-=

 

خو دیه بریم از کوکام عکس و ادیت ببینیمTT

 

نینی ومپایر کیووتت*------*

:")

گردنبندشوووو T-------T

فدای چشاش بشم منTT

خاداا موهاش چ کیوتههه

لنز فیروزه ایشوووو هیققق

آرومممم نفس عمیقققق هیچی نیس هیچی نیس ریلکسس

کیوتک خوردنی منوووTTTT

مگه کیوت تر این بشرم پیدا میشه؟

هلیتون از دس رف...

خادااا خنده هاش فقطط

کیوتی تا چ حد آخه

من آرومممممخخعفحینجثیمثجثیجگقق بخدا آروممممخثتبحثکیج😀💔

فقط جوری ک خجالت کشیدTT

من میرم جهنم اصن🚶

آخریشم با این ادیت صافت و کیوت تموم کنین:")

 

خو دیه بستونه بیاین تفلد پسرمو تبریک بگین*-*

 

+ جیخخخ فردا هم تفلد لیکسهههه