1_ دوس داری چیکار کنی با کسی که خیلی دوسش داری؟ :]

 

بغلش کنم بعد تو بغلش گریه کنم...

 

2_ اگه قرار باشه یه شب بری بیرون کجا رو ترجیح میدی؟ و با چه کسی؟!

 

برم تو طبیعت...با آنام:]

 

3_ امم.. اگه یه روز یهویی یکی که خیلی وقته ندیدیش و خیلی دوسش داریو ببینی چیکار میکنی؟؟

 

بغلش میکنم.. (ضایعه س ارتباط فیزیکی دوس دارم ن؟ :/)

 

4_انیمه یا سریال مورد علاقت؟

 

انیمه : یادم نی

سریال : so not worh it

 

5_تو بیکاری چیکار میکنی؟!

 

آهنگ ، خیال پردازی ، خاب

 

6_ چجوری با فندوم اصلیت آشنا شدی؟!

 

عسل و اونی کریستال

 

7_ کیه که تو بیان خیلی دوسش داری؟ :} ( اسم 5 نفرو میت بنویسی)

 

بقرآن 5 تا کمهههه

نمیشهه اصن=-=

 

آنام

آنیسم

سانا

جیوو

یونا

لونا

دایی آیان..

درسا

آجی فافا

اونی آنی

تمام اعضای عایسی جی (اونی ایمی ، اونی آیلین ، اونی سارینا ، کیکی)

اپا ریتا

اپا ترانه

اوماهام

اونی شوکو

اونی ثنا

اونی دیانا

آیسو

نوشمکم:] (میصش...)

اونی سیسو

اونی نگین

میرای

لاله م:") (آیسا)

اونی پونیو (دلم براش تنگیده..)

اونی کوین

اونی سبااا

اون یکی سبا._.

اونی زهرا (سولمیتمXD)

اونیکی اونی زهرا._.

شوکولم

گلی

جنی

رزی

ساهیونم*-----*

بارونی

تدی کوشولوم (لیلین)

مین الی

پری ناز

ویکی

ژوژوم

تماااممم آجیام (چون زیادن گشادیم میا بنویسم:"|)

تانیم*-*

اومابزرگ طنازم

اوما بزرگ ساکورام

کرموم (لیلی)

چیچو

مینی

نازی

یاسی

شادی

اونی شیوا

سانبین

روبی

یونیکو

هیرای

یگانه

نگار

هه ری

اونی کریستال

 

اسما ترتیب ندارن

ببخشید اگه یادم رف اسمتونو آخه الان ساعت 4:30 دیقه گیج خابم..

 

 

8_ یه جا که دوس داری سفر کنی.. و اولین کاری که بعد از سفرت انجام میدی چیه؟

 

پاریس ، برج ایفل برم عکس بگیرم^-^

 

9_ منو توصیف کن :>

 

اپای مهربون خودمییی ماینییی

 

10_ نم یه سوال از خودم بپرس :|

 

حالت خوبه الان؟