خب قبل اینکه چالشو شروع کنم

آنام

اونی ایمی

جیوو

سانا

و آنیسا رو ب این چالش دعوت میکنم^^

 

 

(D-1 (Stray Kids​​​​​

 

خب همون طور ک همتون میدونین فندوم اول من استری کیدز عه صو روز اول رو با استری کیدز این چالشو انجام میدم*-*

 

خب من اولین اهنگی ک از استری کیدز شنیدم Levanter بود (اتفاقا همین الان ک درحال نوشتن متنم دارم گوشش میدم&-&)

 

راستش داستان از این قرار بود ک موقعی ک وب گلکسی رو داشتم اسم این اهنگو ی جایی شنیده بودم صو گفتم دان کنم بزارم وب گلکسی ولی کنجکاو شدم رفتم گوشش دادم دیدم خیلی قشنگه انقد گوشش دادم ک معتادش شدم:")

 

بعدش تصمیم گرفتم ک فنشون شم

ولی تعریفا و عر زدنای کریستال و عسل هم توی استی شدنم بی اثر نبودXD

دقیقا توی نیمه شب 30 بهمن 1399 من استی شدمTT

 

خب من بعد استی شدنم رفتم پیش کریستال ک بهم آهنگ و ام وی پیشنهاد بده منم ببینم خب دیگه اونم گف اول تایتل ترکا رو ببین منم گفتم باش

 

حالا بعد از اون رفتم پیش عسل اونم گف اسکیز کد رو ببین/:

منم دیدمش اونجا بود ک هان با خل بازیاش دلمو برد و شد بایسمTT (البته اولین عضوی ک تو اسکیز شناختم فلیکس بود)

 

ولی درحال حاضر بایس اولم جیسونگه بایس دومم فلیکس رکرمم همشون*-*

 

منم بعد اون رفتم ام ویای All in ,back door, god's menu و... رو دیدمو انقد خفن و خوب بودن ک اسکیز شد فندوم اولم:")

 

حالا بریم سراغ پلی لیست مورد علاقم از اسکیز

خب باید بگم این خییییلییی سختههههه

چون من همه اهنگای اسکیزو دوس دارم و همشون عالین ولی خب مجبورم اونایی ک بیشتر بقیه دوسشون دارمو بزارم

 

Levanter

راستش این اهنگ خیلی منو توصیف میکنه و با همین آهنگم استی شدم صو واسم خیلی خاصه

لیریک آهنگ میگه میخام خودم باشم اهمیت نمیدم ک چی میشه:")

 

God's menu

هرچقد از خفن بودن این آهنگ بگم کمه

این آهنگ طعم و مزه اسکیز رو میده ی طعم فراموش نشدنی و خاص ک فقط میتونین تو آشپزخونه اسکیز سروش کنین*-*

 

Back door

این آهنگ خیلی فوق العاده س

خیلیم خفنه

مدیونین فک کنین رو پارت فلیکس تو این آهنگ کراشم._.

 

All in

هقق عاشق این آهنگ فقط حرف زدن جیسونگ اول آهنگTT

 

Slump

این آهنگ خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی × 9876543210 قشنگههههه

من عاشق این آهنگم

کلی هم باهاش گریه کردم معنیش خیلی احساسیه:"

 

Ta

این آهنگ قشنگ خیلی قر داره گوشش بدی خود ب خود باهاش میرقصیXD

 

Haven

وای این آهنگ خیلی قشنگه اصن عاشقشمممم خیلی قر دادنیهTTTT

 

Pacemaker

این آهنگم مث Ta و Haven خیلی قر دادنیهههه•~•

 

Any

جزو اولین آهنگاییه ک از اسکیز گوش دادم و بنظرم خیلی خفن و باحاله

 

On track

این آهنگ لیریک قشنگی داره و خیلی آرامش بخشه

 

B me

این آهنگ خیلی عشقههههه عاشقشممممممم حبکزجن۹ثجی عرررررر

 


 

(D-2 (Twice

 

خب ماجرا ع این قراره ک من و داداشم داشتیم کانالای تی وی رو بالا پایین میکردیم ک ب ی کانال رسیدیم داش ام وی کیپاپ پخش میکرد (من اونموقع کیپاپر بودم) بعد کانالو حفظ کردم و هرروز میزدم اون کانال تا ام وی ببینم

تو اون کاناله ام وی heart shaker, merry & happy و لایکی رو پخش میکرد

منم رفتم تو نت گشتم و اسم گروهو پیدا کردم بعد اون دیگه دنبالشو کردمو ام ویا و اهنگاشونو گوش کردم^^

 

حالا پلی لیست مورد علاقم از توایس

 

Alcohol-free (درس نوشتم؟ :|)

این اهنگ خیلی جو تابستونه ای داره خیلی شاده*-*

 

I can't stop me

هرچقد از قشنگ بودن این اهنگ بگم بازم کمه فقط باید گوشش بدین تا بفهمین:")

 

Cry for me

این آهنگ عشقههههه عشقققققTT

 

Kura kura

بسی زیبا بید&-&

 

Better

وای این اهنگو خیلی زیاد دوس دارمممم

 

More & more

این اهنگ خیلی قشنگه مخصوصا ریتمش*-*

 

+ اگه چیز دیگه ای یادم بیاد اضافه میکنم ب پست^^

++ در ضمن پستم آپدیت میشه

+++ ب مولا کامنت بدین نظرتونو بگین خوشحال میشم:"|

 

 

منبع چالش (میتونین روش انجام دادن چالشو اینجا بخونین) : کلیک