خب بنده هلیا بیدم ک هلی صدام میکنن*-*

19 بهمن 12 سالم میشه

 

لبای نسبتا بزرگی دارم:/

چشام درشته

موهای خیلی پره همه میگن موهات خوشگله بزا بلند شه ولی من میخام کوتاهشون کنم اجازه نمیدن=-=

 

قدم 160 عه

سایز پام 39 عه:| (انگشتای پاهام درازه برا همین._.)

 

دوس دارم تامبوی شم ولی خونواده م نمیزارنTT

بشدت آدم ترسوییم

خیلی ساده لوح ام

 

خیلی حسود و حریصم:"

در حد خیلی زیاد

ینی اگه یکیو دوس داشته باشم فقط باید پیش خودم باشه و برا خودم باشه اگه یکی دیه نزدیکش شه طرفو تیکه پاره میکنم:>

 

بشدت کرمو و وحشیم:"/

ی داداش 21 ساله دارم ک عین 5 ساله هاس و خب تنها کسیه ک پیشمه و خیلی مودوستمش._.

 

خیلی احساساتیم._.

 

تنهاییو دوس دارم*-*

 

تایپم INFP عه و بشدت درونگرا ام

 

ب جیوو خیلی اعتماد دارم و خب تقریبا همه چیو درباره من میدونه.-.

 

یک عدد کیپاپر غیرتیم

بشدتتتتتت زیاادد استی اممم

بشدتتت زیاادد ترررر جیسونگو دوس دارم ینی خیلی زیااد میدوستمش*-* (جیوو و آنیس میدونن=-=)

 

چشمای درشتی دارم رنگشونم قهوه ای سوخته س

موهام خرمایی ان و تا وسط کمرمن

 

عاشق آهنگ گوش دادنم

آهنگ مورد علاقه م Silent Cry از استری کیدز عه

همه میگن شبیه جیسونگم ولی نمیدونم چرا._.

 

خب دیگه چیزی ب یاد ندارم.-.