ینی الان تو بدترین شرایط ممکنم😑💔

یجوری عصبانی و وحشیم ک میتونم بزنم یچیو بشکونم=-=

 

من بابامو میخامممم (عووقق:"/)

از شیراز متنفرممم

میخ برگردم خونهههTT

اینجا همه بم گیر میدن:"/

کلی مسخره م میکنن الکی ی چی بم میگن:/

بعد میگن چرا عین افسرده هایی یا همش سرت تو گوشیع؟! :/

وات د فاز ؟ 😐💔

 

حوصلم ریدهه

اصنم تو حال روحی خوبی نیستم:/

 

جیخخ راسی اسکیز باز کامبک داره (ایندفعه سینگل ژاپنی)

فوتوتیزراش خ کراشننننن

ولی قبول نی ینی چی خو پسرام سر این کامبک خیلی سختی کشیدن باید بزاره استراحت کنن:/

جوپ عنتر

نمد الان خوشحال باشم یا گریه کنم-.-

 

گشنمهههه

خابم میااددد

ولی کلاس زبان دارم فردا باید بشینم کلی چی حفظ کنمم

سگ تو روحش=-= (وقتی اعصاب ندارم همین میشه دیه)

 

ی سوال

من عجیب غریبم؟؟؟

از نظر خودم هسم._.

همه چیم با ادمای عادی فرق میکنه:/

یجورایی دیوونم:"|

 

بیاین بحرفیم جان جدتونننننننمTT

کام ندین دستتون بشکنه:/