میدونم این پست قراره بین بقیه پستای کیوت و رنگین کمونی و کادوهات برای تولدت گم بشه

 

ولی مینویسمش

 

خب اولین باز ک دیدمت وب کیپاپ گلکسی بود ک رگباری کامنت میدادی کلا تنها کسایی ک کامنت میدادن بم تو و آنیس بودین دوتاتون اک نداشتین ولی خیلی باهاتون صمیمی بودم

 

یادمه ی بار ی پست جونگکوک گزاشتم کلی کامنت دادی بمXD

 

کلی خاطره خوب داریم باهم

اون بار ک پست گزاشتی بیاین ملتو مزدوج کنین بعد گیر داده بودی ب من و همونی ک خودت میدونی😂

 

و روزی ک آشنا شدیم مهم ترینش بود:")

قطعا یکی از بهترین روزای زندگیم بود

 

 امروز تولدته خیلی واسش ذوق داشتم و بالاخره رسید

تولد خرگوشک کوچولوی من ک بزرگ شده

ولی هرچقدرم بزرگ شی برای من ی خرگوش کوشولو و کیوتی:(

 

 

امیدوارم هیچوقت ناراحت نباشی و همیشه لبخند بزنی اگه ی روز ازینجا رفتی (خدانکنه) منو یادت نره هاا=-= و اینکه هیچوخ از پیشم نرو باشه؟

تولدت مبارک خرگوش کوشولوی نازم@-@

کیوتییی منن ایشالا هزار سال زنده بمونی و بخندیی از تهه تههه دلتتتت

حتما هم مراقب خودت باش و ب خودت آسیب نزن._.

 

سنگ ایل چوکاهههه^0^

 

+ حال ندارم برگردم کصدسیامو درس کنم:|