اعتراف میکنم دارم ی رمان میخونم بنظرم خیلی....عاممم.....(البت شاید واس من اینجوریه😐💔)

 

اعتراف میکنم بهترین دوستم تو بیان پری و این آنی هست ک تو وبم ادمینه

 

اعتراف میکنم وقتی میخوام برای اسکیز عر بزنم میرم پیش استی اعظم بیان (کریستال) البت پیش نازی هم میرم واس هیونجین عر بزنیم=|

 

اعتراف میکنم خیلی درونگرام خیلیاااااااا

 

اعتراف میکنم تنها گروه هایی ک تمام آهنگاشون رو گوشیدم اورگلو و توایسو نیزی یو ان

 

اعتراف میکنم رو هان اسکیز کراش دارم و عاشق خل بازیاشم

 

اعتراف میکنم بنظرم خفن ترین و خل ترین گروه کی پاپ اسکیز عه

 

اعتراف میکنم وقتی ۸/۷ سالم بود پورن دیدم

 

اعتراف میکنم قبلا بچه خرخونی بودم ولی الان درس مرس پر

 

اعتراف میکنم خیلی خل و چلم

 

اعتراف میکنم دوس ندارم ک بدنیا اومدم

 

اعتراف میکنم در ظاهر آدم شنگولیم ولی درونم همیشه گریه میکنه

 

اعتراف میکنم تو خانواده مذهبیم ولی همیشه درحال قر دادنم و اصنم نماز نمیخونم

 

اعتراف میکنم وقتی پست میذاشتید اگه روم کراش داری لایک کن مال همتون رو لایک میکردم😐✌

 

اعتراف میکنم بعضیاتونو اصن درک نمیکنم

 

اعتراف میکنم هروقت اسم هیونجین و توایس میشنوم ب ج و پ فحش میدم

 

اعتراف میکنم خیلی گشادم خیلییییی زیاااااادددد

 

اعتراف میکنم هم از لحاظ نوه و هم از لحاظ بچه بودن ته تغاریم ولی مامانبزرگم فوق الااده پسر دوسته و همش ناز نوه های پسر میکشه😐💔

 

اعتراف میکنم از مامانبزرگم متنفرم چون دلیل اینه ک نمیخوام تو دنیا باشم

 

اعتراف میکنم خیلی ب داداشم ک ۹ سال ازم بزرگتره کرم میریزم

 

اعتراف میکنم خیلی بی ادبم

 

اعتراف میکنم میام ناشناس ب کسایی ک دوسشون دارم براز علاقه میکنم*-* (چیه خو دوسشون دارم:/)

 

اعتراف میکنم همتونو خیلییی دوست دارمم♡-♡

 

اعتراف‌میکنم اگ کسی ناراحتم کنه ساکت میشینم و هیچی نمیگم (ولی همیشه ی لایه اشک جلو چشممو میگیره ضایع م میکنه:|)

 

اعتراف میکنم با سارینا و باران (وورلد واید سکینه) بیشتر از همه میحرفم

 

اعتراف میکنم درمورد احساساتم و خواسته هام درونگرام ولی عاشق اینم ک با بقیه ارتباط برقرار‌ کنم (بیشتر تو فضای مجازی) پس هم برونگرام هم درونگرا

 

اعتراف میکنم خیلی خجالتیم

 

اعتراف میکنم بزرگترین راز زندگیم رو ب چند نفر‌ گفتم ک دگ نمیخام ببینمشون چون عذاب وجدان میگیرم:"

 

اعتراف میکنم خیلی زود عذاب وجدان میگیرم

 

اعتراف میکنم خیلی زود و زیاد گریه میکنم

 

اعتراف میکنم دوس ندارم کسی ازم ناراحت باشه چون عذاب وجدان میگیرم:"

 

اعتراف میکنم توایس و اسکیز تمام زندگیمن

 

اعتراف میکنم نمیدونم دیگه چی اعتراف کنم

 

اعتراف میکنم اگ یادم اومد باز اعتراف میکنم

 

اعتراف میکنم بای😐✌💔

 

 

فعلا تامام^^