1- آهنگ و کلا موسیقی چه حسی بهتون میده؟ 

 

جواب : موسیقی برای من یه مسکن عه

یه سرگرمی یه عادت!

من تو وقتایی ک حالم بده یا حوصلم سر میره (کلا همه مواقع) آهنگ گوش میدم

میتونه آرومم کنه یا حداقل چند دیقه منو از استرس زندگی دور کنه:)..!

 

2-  کیپاپ چه حسی بهتون میده؟ باعث چه چیزی میشه؟

 

جواب : کی پاپ باعث میشه ب رویاهام فکر کنم

کلا کی پاپ ی جورایی زندگی منه

 

 

3- چه آهنگی تو رو توصیف میکنه؟

 

جواب : WANNABE BY ITZY

bayan tools

 

 
bayan tools ITZYWANNABE

 

I Don't Wanna Be Somebody

من نمیخوام کس دیگه ای باشم!

 

Just Wanna Be Me, Be Me

فقط خودم باشم, خودم باشم

 

I Wanna Be Me, Me, Me

من میخوام خودم باشم, خودم, خودم

 

پ.ن. : ععرررررررررررر من عاشق این آهنگممممممم

 

.

 

پ.ن. 2 : بیشعور نباشید کامنت بدید:|

پ.ن. 3 : درد مرض-_- میخوام لایک نکنیند لعنتیا کامنت بدیددددد کامنتتتتت

پ.ن. 4 : بخاطر اینکه کامنت نمیدادید قهر کردم وبو بستم:|